Cadeau voor jou:
(live) masterclass met drie gouden technieken om je foto- en videografie moeiteloos te verkopen

OVERTUIG KLANTEN 
MOEITELOOS
VAN JOUW WAARDE


Cadeau voor jou

jij mag groter dromen

Moeiteloos je werk verkopen, dat wil je natuurlijk. Toch zijn die drie gouden technieken niet de enige tools die ik je ga aanreiken. Het effect van de Masterclass is veel groter: straks zul jij zien dat er zo veel meer mogelijk is dan je ooit had gedacht. Je bent misschien blij met waar je nu staat, maar ik ga je laten zien dat de ruimte die je mag innemen nog veel groter is. Dat je nog veel verder kunt kijken dan je neus nu lang is. Dat je meer mooie dingen kunt doen. Dat je droom niet groot genoeg kan zijn. De Masterclass opent je mind – en dat effect is priceless.


Imagine this

Je doet wat je te gek vindt en je verkoopt jezelf moeiteloos. Jij weet precies wat jouw waarde is en welk prijskaartje daaraan hangt. En de mensen die jij aantrekt zien dat ook. Die zijn wég van jouw werk en snappen helemaal waarom jij zo populair bent. They want you – en daar hoef jij geen pushy verkooppraatje voor op te hangen.

Te mooi om waar te zijn? Helemaal niet. Maar het valt of staat met of jij erin gelooft. Zeg eerlijk: weet jij écht wat jouw waarde is? Verkeer jij in de volle overtuiging dat wat jij kunt, speciaal is? En durf jij daar een flink prijskaartje aan te hangen? Of ben je nog niet zover?

Geloof in 
jouw Waarde

Geloven in jezelf en de waarde die jij toevoegt is stap één op weg naar jouw droombedrijf. En ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Da’s geen reden om de confrontatie met jezelf uit de weg te gaan. Dus huppekee. Meld je nu gratis aan voor één van de drie live Masterclasses met daarin drie gouden technieken om pal achter jouw waarde te gaan staan. Het verplicht je tot niks, maar het is wel een sneakpreview van wat er nog meer mogelijk is!

‘Als je denkt dat je bent waar je moet zijn, laat Lauri zien dat je nog veel hoger kunt. En dat werkt bevrijdend. Aanrader’

Zo creëer je een perfecte salespitch: 
drie gouden technieken om jouw waarde te showen.

Masterclass

  • Je weet wat je kunt en je wilt jezelf graag verkopen, maar als je een prijs moet bedenken, laat staan noemen, speelt de twijfel op. ‘Eh, tja, eh nou, normaal gesproken kost ik dit of dat…’

  • Jij weet wat je wilt maken en voor wie – of nou, zo ongeveer. Een beetje. Je hebt vooral veel ideeën. Ergens in de markt zijn mensen op zoek naar wat jij aanbiedt, dat weet je zeker – of nou, zeker: als je huidige klanten en mensen om je heen jouw werk mooi vinden, dan geldt dat toch vast ook voor anderen? Betalende anderen? Waarom bereik je die mensen dan niet? 

  • Wat een te gekke opdracht heb je binnen gehengeld! En je hebt best een nette prijs gevraagd, vind je zelf. Waarom heb je er dan toch een rotgevoel over? Reken je uren even terug. Hoeveel houd je over? Precies. Voel je nattigheid?

Worstel jij hiermee?

  • Je verkoopt jezelf met volle overtuiging, zonder haperen of hakkelen – alsof het niks is. Hé, jij weet wat je waard bent, take it or leave it.

  • Jij weet precies waar jouw creatieve waarde ligt en wat jouw doelgroep is. En dat durf je te communiceren ook. Waarde gaat niet over rationele zaken, maar over emotionele. Daar ben je je van bewust. Dus werk je nu met mensen die wég zijn van jouw beeldtaal, die gelukkig worden van wat jij ze geeft. En die daar gewoon voor betalen, zonder handjeklap.

  • Je hebt een fantastische opdracht binnen gehengeld, voor een waanzinnig mooie prijs. Punt. Geen twijfels of een knagend gevoel.

maar wil jij dit?

Je werkt keihard, maar de stip die jij op jouw horizon hebt gezet, lijkt nog ver weg. Je geeft alles, maar toch levert het niet helemaal op wat je erin stopt. Of je hebt een berg fantastische ideeën, maar geen idee hoe je daar structuur in aanbrengt, hoe je daar nou een helder verhaal van knutselt. Wat je ook doet of zegt, het komt schijnbaar niet over. Hoe komt dat? Doe je iets verkeerd?

Stop met in kringetjes denken. Met doen wat je altijd doet. Met twijfelen aan jezelf. Want dan verandert er niks. Gun jezelf een eyeopener en meld je aan voor de Masterclass met drie gouden technieken waarmee jij voor je waarde gaat staan, gratis en voor niks! Ik denk – nee, ik weet – dat het je een stuk dichter bij je gedroomde doel brengt.


Meld je nu aan
voor de masterclass

Ja, ik wil voor mijn waarde gaan staan.

Show me how!

Wie is Lauri Miriam?

Lauri Miriam filmt en fotografeert al bijna een decennium op hoog niveau met haar bedrijf Agapè Stories. Ze legde de meest waanzinnige bruiloften over de hele wereld vast, van Frankrijk en Italië tot aan Australië en Nieuw-Zeeland, voor een gemiddeld bedrag van 6500 euro per trouwvideo, met de nodige uitschieters. Sommige van haar video’s zijn op YouTube al 300.000 keer bekeken – and counting – en haar werk is gepubliceerd op prestigieuze blogs als Junebug Weddings, HelloMay en LooksLikeFilm. 

Beeldmaker

Daarnaast is Lauri Miriam coach voor beeldmakers, die ze geholpen heeft om van nul naar 25.000 euro omzet per kwartaal te gaan, van niks naar 10.000 euro per maand en van 40.000 naar 100.000 euro per jaar (outrageous results, we know!). Coachees hebben hun omzetten verdubbeld of zelfs vervijfvoudigd, wat een steady stroom van rave reviews heeft opgeleverd. Toch zit hun winst niet alleen in cijfers. Lauri Miriam heeft coachees ook begeleid in het neerzetten van een bedrijf waarin dingen moeiteloos verlopen, geholpen hun passie en mojo te hervinden en hun eigenwaarde flink op te krikken – en dat is van onschatbare waarde. 

Coach

‘Ik trek nu meer klanten aan en haal ze ook binnen. Bij omschakelen in een bedrijf komen serieuze dingen kijken. En als je jezelf wilt overstijgen, heb je dit gewoon nodig, want dat zie je niet altijd zelf. Als je denkt dat je bent waar je moet zijn, laat Lauri zien dat je nog veel hoger kunt. En dat werkt bevrijdend. Aanrader’

 Romy (Lamers Media Productions)

Ik meld mij aan

‘Lauri is heel puur en weet goed om te gaan met emoties. Wat ik heel waardevol vond, is dat het me zo veel heeft geleerd over wie ik mag zijn als videograaf. Dat gaat het voor mij zo veel leuker maken’

Ik meld mij aan